هدف از تدوين اين روش اجرایی، شرح نحوه تامین، تخصیص و تحویل وسايل حفاظت فردی در دوره های زمانی مناسب و متناسب با موقیت شغلی افراد می باشد. همچنین، ساز و کار مربوط به آموزش بکارگیری این تجهیزات در بدو استخدام و به صورت دورهای حین کار و نظارت بر استفاده پرسنل مورد نظر میباشد.
دامنه کاربرد: این روش اجرایی در کلیه پروژههای شرکت کاربرد دارد.
تجهیزات حفاظت فردي (PPE): تمامي تجهيزاتي كه حفاظت لازم در برابر عوامل و شرايط آسيبرسان و ناايمن را فراهم ميكند. شامل انواع ماسك، كلاه ايمني، كمربندهاي ايمني و وسایل حفاظت فردی با توجه به نوع شغل تعریف میشود.
حواله درخواست تحویل تجهیزات حفاظت فردی: حواله در واحد HSE به اینصورت تعریف میشود که جهت تحویل هر قلم لوازم تجهیزات حفاظت فردی بدون تحویل داغی (در صورت نیاز)، دریافت پیش از موعد، عدم تطابق با ماتریس تحویل تجهیزات حفاظت فردی به پرسنل و دریافت بیش از استحقاقی این لوازم نیاز به صدور این حواله و دریافت تاییدیه از واحد HSE نیاز میباشد.
کاردکس تحویل تجهیزات حفاظت فردی: کاردکس در واحد HSE به نحوی تعریف می شود که قابلیت ردیابی و کنترل مقداری هر قلم لوازم تجهیزات حفاظت فردی را در هر بازه زمانی و تاریخی که نیاز باشد، گزارش نماید.
این فایل حاوی یک روش اجرایی و فرمها و فایل ماتریس و بانک اطلاعاتی بشرح ذیل می باش:
-بانک اطلاعاتی اخطارهای کتبی و جرائم HSE
- آئین نامه وسایل حفاظت فردی
-فرم آموزش حین کار (TBM)
- رسید تحویل تجهیزات حفاظت فردی و تعهد استفاده
- فرم حواله درخواست تحویل تجهیزات حفاظت فردی
- کاردکس تحویل تجهیزات حفاظت فردی
- فـرم اخطار کتبی و جریمه HSE
- ماتریس تحویل تجهیزات حفاظت فردی (PPE)
rav5_1661264883_58504_12388_1110.zip0.50 MB |